Verkeerde levering

<< naar Klantenservice

Het kan, ondanks onze controles, voorkomen dat je het verkeerde product geleverd hebt gekregen. Hiervoor kan je via je account een RMA aanvragen en aangeven dat je het verkeerde artikel hebt ontvangen.

RMA aanvraag
Je kan de RMA aanvraag indienen door in te loggen op uw account en naar het RMA gedeelte (https://www.auto-sleutel.nl/index.php?route=account/rma/rma) te gaan. Het is ook mogelijk om in te loggen in je persoonlijke account en rechts bovenaan het menu te klikken op RMA. Bij je aanvraag dien je duidelijk aan te geven om wat voor product of bestelling het gaat en dat het een verkeerde levering betreft.

Nadat de RMA aanvraag is beoordeeld en goedgekeurd kan je het artikel retour sturen. De verzendkosten (postzegels) zal Auto-sleutel.nl vergoeden. Na ontvangst van het verkeerd geleverde artikel zal Auto-sleutel.nl het juiste artikel toesturen.

Meer informatie en hulp bij het winkelen kan je vinden op onze klantenservice pagina.
 

 

© 2012-2017 Auto-sleutel.nl is een onderdeel van Miller Concepts