Het kan voorkomen dat een product bij levering defect is. In dat geval dien je zo spoedig mogelijk, uiterlijk binnen 7 dagen, een retouraanvraag indienen. Na acceptatie dien je het product (binnen 15 dagen na ontvangstdatum) aan ons retour te sturen.


Afhandeling

Na ontvangt van het product zal het product binnen redelijk termijn worden vervangen of gecrediteerd. Mocht de melding, defect bij levering, niet binnen 7 dagen zijn gemeld dan zal de defect worden afgehandeld als zijnde garantie. Na ontvangst van het product zal het getest en beoordeeld worden op het opgegeven defect. Wij kunnen onderzoeks- en handlingskosten in rekening brengen als het defect of het gebrek niet kan worden bevestigd.


Aanmelden "Defect bij levering"

Het aanmelden kan via het volgende digitale formulier.


Als je van deze mogelijkheid gebruik maakt zullen wij direct per e-mail een ontvangstbevestiging sturen. Binnen uiterlijk 14 dagen na indienen van de defect bij levering aanmelding dien je de producten retour te sturen.


Na acceptatie van je retouraanvraag krijg je instructies hoe je het product kunt aanleveren. Je dient zelf de kosten voor de retourzending voor je rekening te nemen, dit bedraagt meestal niet meer dan € 2,00.


Meer informatie en hulp bij het winkelen kan je vinden op onze klantenservice pagina.

loader
Bezig met laden...