Defect bij levering

<< naar Klantenservice

Het kan voorkomen dat een product bij levering defect is. In dat geval dien je zo spoedig mogelijk, uiterlijk binnen 7 dagen, een RMA aanvraag in te dienen. Na acceptatie van de RMA aanvraag dien je het product (binnen 15 dagen na ontvangstdatum) retour te sturen aan Auto-sleutel.nl

Afhandeling
Na ontvangt van het product zal het product binnen redelijk termijn worden vervangen of gecrediteerd. Mocht de melding, defect bij levering, niet binnen 7 dagen zijn gemeld dan zal de defect worden afgehandeld als zijnde garantie. Na ontvangst van het product zal het getest en beoordeeld worden op het opgegeven defect. In voorkomende situaties kunnen wij het product voor nadere beoordeling doorsturen naar de fabrikant, importeur of geselecteerde serviceorganisatie. Auto-sleutel.nl kan onderzoeks- en handlingskosten in rekening brengen als het defect of het gebrek niet kan worden bevestigd. 

RMA aanvraag
De RMA kan u aanvragen via het onderstaande digitale modelformulier:
https://www.auto-sleutel.nl/index.php?route=account/rma/rma.

Als je van deze mogelijkheid gebruik maakt zullen wij direct per e-mail een ontvangstbevestiging sturen. Binnen uiterlijk 14 dagen na indienen van de RMA dien je de producten retour te sturen.

Indienen RMA aanvraag
Je kan de RMA aanvraag indienen door in te loggen in je account (of te klikken op bovenstaande link) en naar het RMA gedeelte te gaan. Hier kan je klikken op RMA (rechts bovenaan het rechter menu). Bij je aanvraag dien je duidelijk aan te geven om wat voor product of bestelling het gaat en dat het een defect bij levering betreft.


Na acceptatie van je RMA aanvraag krijg je instructies hoe je het product kunt aanleveren. Je dient zelf de kosten voor de retourzending voor je rekening te nemen, dit bedraagt meestal niet meer dan € 2,00. 


Meer informatie en hulp bij het winkelen kan je vinden op onze klantenservice pagina.
 

 

© 2012-2017 Auto-sleutel.nl is een onderdeel van Miller Concepts